- Autor
- Buszko Andrzej
- Tytuł
- Wykorzystanie metod merketingu strategicznego przez grupy kapitałowe w okresie transformacji
- Źródło
- Nasz Rynek Kapitałowy, 2004, nr 11, s. 65-67
- Słowa kluczowe
- Marketing strategiczny, Strategia marketingowa, Wynik finansowy, Grupa kapitałowa, Rynek kapitałowy, Kapitał zagraniczny, Przekształcenia ustrojowo-systemowe
Strategic marketing, Marketing strategy, Financial performance, Capital group, Capital market, Foreign capital, Political and systemic transformations - Abstrakt
- W latach 1990-2001 do Polski napłynął strumień kapitałów zagranicznych szacowany na sumę 67 mld USD, co stanowiło prawie 58 procent wszystkich inwestycji skierowanych do Europy Środkowo-Wschodniej. Nakłady te stały się czynnikiem stymulującym transformację działalności wszystkich podmiotów rynkowych.
- Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu - Cytowane przez
- ISSN
- 1508-9711
- Język
- pol