- Autor
- Buszko Andrzej
- Tytuł
- Wykorzystanie metod merketingu strategicznego przez grupy kapitałowe w okresie transformacji
- Źródło
- Nasz Rynek Kapitałowy, 2004, nr 11, s. 65-67
- Słowa kluczowe
- Przekształcenia ustrojowo-systemowe, Grupa kapitałowa, Marketing strategiczny, Wynik finansowy, Strategia marketingowa, Kapitał zagraniczny, Rynek kapitałowy
Political and systemic transformations, Capital group, Strategic marketing, Financial performance, Marketing strategy, Foreign capital, Capital market - Abstrakt
- W latach 1990-2001 do Polski napłynął strumień kapitałów zagranicznych szacowany na sumę 67 mld USD, co stanowiło prawie 58 procent wszystkich inwestycji skierowanych do Europy Środkowo-Wschodniej. Nakłady te stały się czynnikiem stymulującym transformację działalności wszystkich podmiotów rynkowych.
- Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu - Cytowane przez
- ISSN
- 1508-9711
- Język
- pol