BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Buszko Andrzej
Tytuł
Wykorzystanie metod merketingu strategicznego przez grupy kapitałowe w okresie transformacji
Źródło
Nasz Rynek Kapitałowy, 2004, nr 11, s. 65-67
Słowa kluczowe
Marketing strategiczny, Strategia marketingowa, Wynik finansowy, Grupa kapitałowa, Rynek kapitałowy, Kapitał zagraniczny, Przekształcenia ustrojowo-systemowe
Strategic marketing, Marketing strategy, Financial performance, Capital group, Capital market, Foreign capital, Systemic transformation
Abstrakt
W latach 1990-2001 do Polski napłynął strumień kapitałów zagranicznych szacowany na sumę 67 mld USD, co stanowiło prawie 58 procent wszystkich inwestycji skierowanych do Europy Środkowo-Wschodniej. Nakłady te stały się czynnikiem stymulującym transformację działalności wszystkich podmiotów rynkowych.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1508-9711
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu