BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Buszko Andrzej
Tytuł
Wykorzystanie metod merketingu strategicznego przez grupy kapitałowe w okresie transformacji
Źródło
Nasz Rynek Kapitałowy, 2004, nr 11, s. 65-67
Słowa kluczowe
Przekształcenia ustrojowo-systemowe, Grupa kapitałowa, Marketing strategiczny, Wynik finansowy, Strategia marketingowa, Kapitał zagraniczny, Rynek kapitałowy
Political and systemic transformations, Capital group, Strategic marketing, Financial performance, Marketing strategy, Foreign capital, Capital market
Abstrakt
W latach 1990-2001 do Polski napłynął strumień kapitałów zagranicznych szacowany na sumę 67 mld USD, co stanowiło prawie 58 procent wszystkich inwestycji skierowanych do Europy Środkowo-Wschodniej. Nakłady te stały się czynnikiem stymulującym transformację działalności wszystkich podmiotów rynkowych.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1508-9711
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu