BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Szczęsny Sebastian
Tytuł
Jak ponieść katastrofę na targach
Źródło
Marketing w Praktyce, 2007, nr 4, s. 74-76
Słowa kluczowe
Targi, Marketing wystawienniczy, Public relations, Kwalifikacje pracowników
Fair, Exhibit marketing, Public relations, Qualifying employees
Abstrakt
Autor w żartobliwej formie przedstawia poważny problem odpowiedniego przygotowania przedstawiciela firmy do targów. Pisze on o tym, jak zrobić to najgorzej, co ma ułatwić menedżerom marketingu unikanie najczęściej popełnianych błędów. Jego zdaniem setki firm biorących udział w targach branżowych, wyrzuca pieniądze w błoto. Dzieje się tak ponieważ nie mają wyznaczonego celu, który chcą na targach osiągnąć, wysyłają nieprzygotowanych ludzi, którzy nie wiedzą co mają tam robić i jak, więc często ograniczają się jedynie do obecności. Autor piętnuje także brak planu działań firm w zakresie public relations, zarówno wśród konkurencji, jak i publiczności.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu