BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Maciejewski Krzysztof
Tytuł
Dwa kroki za najlepszymi
Źródło
Gazeta Bankowa, 2004, nr 46, s. 34-35
Słowa kluczowe
Towarzystwa emerytalne, Systemy informatyczne w bankach, Zarządzanie Kontaktami z Klientem, Technologia informacyjna, Otwarte Fundusze Emerytalne (OFE)
Pension fund companies, Bank information systems, Customer Relationship Management (CRM), Information Technology (IT), Open Pension Funds (OPF)
Uwagi
Zawiera tabelę: "Informatyka w wybranych powszechnych towarzystwach emerytalnych".
Firma/Organizacja
, Powszechne Towarzystwa Emerytalne
, General Pension Society
Abstrakt
W sektorze ubezpieczeniowym Powszechne Towarzystwa Emerytalne stanowią awangardę nowoczesnych technologii. Wiele zmian wymuszonych jest przez zmiany prawa i silną konkurencję. Ważnym elementem infrastruktury informatycznej OFE są systemy CRM.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0860-7613
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu