BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Stanienda Jolanta
Tytuł
Innowacja jako strategia wprowadzania nowego produktu (na przykładzie proszku do prania Perła)
Innovation as a Strategy of a Product Launching (Example of Washing Powder "Perła")
Źródło
Zeszyty Naukowe Małopolskiej Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Tarnowie, 1999, nr 2, s. 209-221, bibliogr. 2 poz.
Słowa kluczowe
Innowacje, Marketing produktu, Marketing produktów innowacyjnych, Strategia produktu, Środki chemii gospodarczej, Studium przypadku, Materiały konferencyjne
Innovations, Product marketing, Marketing innovative products, Product strategy, Household chemistry products, Case study, Conference materials
Uwagi
summ.
Abstrakt
Artykuł analizuje innowacje jako strategię wprowadzania nowego produktu. Autorka charakteryzuje branżę chemii gospodarczej w Polsce. Proces rozwoju nowego produktu i jego wprowadzania na rynek przedstawia na przykładzie proszku do prania Perła.

The paper analyses innovation as a strategy of launching a new product. It covers the characteristics of the household products sector in Poland. Main features of a new product and ways of its introduction on the market are presented basing on the example of the product called "Perła". The final conclusion says that innovation concerning a new product remains a crucial element of competition and contributes to a better economic efficiency of a company. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1506-2635
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu