BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Piesik Lech
Tytuł
Business Intelligence
Źródło
Gazeta Bankowa, 2007, nr 17, s. 32-33
Słowa kluczowe
Wywiad gospodarczy, Gospodarka oparta na wiedzy (GOW), Informatyzacja, Wiedza
Business intelligence, Knowledge-based economy, Informatization, Knowledge
Abstrakt
Menedżerowie, analitycy i stratedzy sięgnęli po nowe narzędzia - Business Intelligence. W dyskusjach o tym, jak uzyskać przewagę konkurencyjną powraca hasło innowacyjność, ale jest to pojęcie bardzo pojemne i zapewne dlatego jest to też wątek, który wspominają liderzy współczesnej gospodarki opartej na wiedzy. Oczywiście nikt nie wątpi, że wiedza musi mieć wsparcie technologiczne, zwłaszcza informatyczne. W takiej sytuacji konieczne stało się połączenie filozofii biznesowej bazującej na budowaniu jak najlepszych relacji z klientami i technologicznego wspierania procesów z tym związanych. Cała tajemnica sukcesu tkwi w zrozumieniu wzajemnych zależności, co – przy okazji – pozwoli zrozumieć falę niepowodzeń wdrożeń systemów CRM sprzed kilku lat. Pojawienie się wówczas tych systemów zostało potraktowane jak prosta recepta na sukces, ale okazało się, że sama technologia to za mało.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0860-7613
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu