BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Bugdol Marek, Krawczyk Tomasz
Tytuł
Ocena systemu zarządzania jakością w administracji publicznej
Źródło
Samorząd Terytorialny, 2004, nr 6, s. 33-37
Słowa kluczowe
Zarządzanie jakością, Administracja publiczna, Normy ISO
Quality management, Public administration, ISO International Standards
Abstrakt
W artykule przedstawiono niektóre wyniki badań na temat oceny systemu zarządzania jakością w administracji publicznej. Ankietę otrzymały urzędy, które wdrożyły taki system do marca 2003 roku.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. M. Kóska: Satysfakcja klienta zewnętrznego w administracji publicznej. Niepublikowana praca magisterska wykonana pod kierunkiem M. Bugdola w Zakładzie Ekonomii Stosowanej Uniwersytetu Jagiellońskiego, Kraków 2003.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0867-4973
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu