BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Łyszczak Piotr
Tytuł
Liczy się każdy kanał!
Źródło
Bank, 2006, nr 3, s. 20-21
Słowa kluczowe
Pośrednictwo finansowe, Pośrednictwo kredytowe, Kredyt bankowy, Kredyt, Banki
Financial intermediation, Credit intermediation, Bank credit, Credit, Banks
Abstrakt
Banki prześcigają się w promocjach kredytów mieszkaniowych. Wprowadzają coraz to nowsze, atrakcyjniejsze rozwiązania. Skracają terminy rozpatrywania wniosków kredytowych, wydłużając przy okazji maksymalny okres spłaty. Chcąc jednak pozyskać nowych klientów, muszą zacieśniać bądź nawiązywać współpracę z pośrednikami. Także z nowo powstającymi firmami. Kolejnym kanałem dystrybucji kredytów, który zyska na znaczeniu będzie Internet. Będzie on służył do skutecznego promowania i sprawienia, by klient bez wychodzenia z domu umówił się na spotkanie czy rozmowę telefoniczną z przedstawicielem firmy pośredniczącej w udzielaniu kredytu.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1230-9125
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu