BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Azembska Małgorzata
Tytuł
Ach ten Klient!
Źródło
Bank, 2006, nr 3, s. 24-25
Słowa kluczowe
Sektor bankowy, Analiza sektorowa, Bankowość
Banking sector, Sectorial analysis, Banking
Abstrakt
Ocena bankowości na podstawie badań IBOiR Pentor, które miały na celu prześledzenie zmian na rynku usług detalicznych banków, jakie zachodziły w latach 2000-2005. Sporo miejsca poświęcono kształtowaniu się relacji z klientami. Wiele obserwacji jest aktualnych do dziś. Okazuje się, że jesteśmy mniej skłonni do współpracy z bankami niż mieszkańcy Europy Zachodniej. Jako powód tego podaje się bezrobocie, brak stałych dochodów czy niedostępność banków dla osób o niskich dochodach.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1230-9125
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu