- Autor
- Skała Marek
- Tytuł
- Kredyty idą za PKB : Marketing finansowy w praktyce (3)
- Źródło
- Nasz Rynek Kapitałowy, 2004, nr 11, s. 61-62
- Słowa kluczowe
- Bankowość, Małe i średnie przedsiębiorstwa, Mieszkalnictwo, Produkt krajowy brutto (PKB), Kredyt mieszkaniowy, Obsługa klienta
Banking, Small business, Housing, Gross domestic product (GDP), Housing loan, Customer service - Abstrakt
- Popularność sprzedaży kredytów mieszkaniowych rośnie nie wtedy, kiedy pojawia się wzrost PKB, ale dopiero wówczas, kiedy ludzie zaczynają odczuwać to we własnych zarobkach, wierząc w stabilizację i trwałość tego zjawiska. W Polsce kredyty mieszkaniowe sprzedają się najlepiej w dużych aglomeracjach miejskich, gdyż tam są największe potrzeby mieszkaniowe.
- Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu - Cytowane przez
- ISSN
- 1508-9711
- Język
- pol