BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Skała Marek
Tytuł
Kredyty idą za PKB : Marketing finansowy w praktyce (3)
Źródło
Nasz Rynek Kapitałowy, 2004, nr 11, s. 61-62
Słowa kluczowe
Kredyt mieszkaniowy, Produkt krajowy brutto (PKB), Małe i średnie przedsiębiorstwa, Obsługa klienta, Mieszkalnictwo, Bankowość
Housing loan, Gross domestic product (GDP), Small business, Customer service, Housing, Banking
Abstrakt
Popularność sprzedaży kredytów mieszkaniowych rośnie nie wtedy, kiedy pojawia się wzrost PKB, ale dopiero wówczas, kiedy ludzie zaczynają odczuwać to we własnych zarobkach, wierząc w stabilizację i trwałość tego zjawiska. W Polsce kredyty mieszkaniowe sprzedają się najlepiej w dużych aglomeracjach miejskich, gdyż tam są największe potrzeby mieszkaniowe.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1508-9711
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu