BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Roberts Dexter, Balfour Frederik, Einhorn Bruce, Arndt Michael, Shari Michael, Kiley David
Tytuł
Najsilniejsze chińskie marki
Źródło
Business Week - edycja polska, 2004, nr 21 (162), s. 20-26
Słowa kluczowe
Marka produktu, Konkurencyjność, Konkurencyjność gospodarki
Product brand, Competitiveness, Economy competitiveness
Kraj/Region
Chiny
China
Abstrakt
Jak najłatwiej zostać w Chinach bogaczem? Wprowadzając na rynek własną markę. Artykuł opisuje obecną kondycję chińskich marek. Menedżerowie z całego świata z napięciem oczekują kolejnej fazy superszybkiego rozwoju Chin. Jej początkiem będzie pojawienie się we wszystkich - od handlu detalicznego przez sprzęt AGD po motoryzację - tzw. mega marek. Będą one na tyle potężne, by odbić i zdominować zagraniczne rynki.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1642-6770
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu