BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Wojtowicz Emil
Tytuł
Etyka znaczy zysk
Źródło
Gazeta Bankowa, 2004, nr 49, s. 36
Słowa kluczowe
Sektor bankowy, Obsługa klienta, Etyka zawodowa, Etyka biznesu
Banking sector, Customer service, Professional ethics, Business ethics
Abstrakt
Autor uważa, że etyka to nie pustosłowie, moda ani luksus. Program etyczny jest zadaniem biznesu. To nieprawda, zdaniem autora, że prowadzony etycznie bisnes jest droższy; prawda jest natomiast to, że żadnej firmy nie stać na działania nieetyczne, zwłaszcza jeśli myśli o własnym długoterminowym wzroście.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0860-7613
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu