BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Kania Jan
Tytuł
Nowe trendy rozwojowe polskiego rynku prasowego
Źródło
Handel Wewnętrzny, 2004, nr 6, s. 4-8
Słowa kluczowe
Przemysł poligraficzny, Przemysł wydawniczy, Rynek księgarski, Rynek prasy, Sprzedaż, Analiza rynku
Printing industry, Publishing industry, Books market, Press market, Sale, Market analysis
Abstrakt
W artykule przedstawiono trendy rozwojowe polskiego rynku prasowego. Jak mało która dziedzina gospodarcza sektor wydawnictw prasowych ujmowany całościowo (część wydawnicza, poligraficzna i dystrybucyjna) przetrwał najtrudniejszy czas pogorszenia stanu gospodarki i szybko zareagował na pierwsze oznaki ożywienia.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. A. Błaszczyk, Niezagrożona pozycja telewizji, "Rzeczpospolita" 2004, nr 11 (6694).
  2. J. Dziwisińska, K. Prewęcka, Ceny w prasie - na razie ostrożne, "Media & Marketing Polska" 2004, nr 1 (119).
  3. J. Kania, T. Niski, Wydatki gospodarstw domowych na gazety i czasopisma w latach 1993-1996, "handel Wewnętrzny" 1997 nr 4-5.
  4. T. Kowalski, Przyszłość mediów-media przyszłości, w: Komunikowanie w perspektywie ekonomicznej i społecznej, pod redakcją B. Junga, SGH, Warszawa 2001, s. 151-152.
  5. M. Mrozowski, Media masowe - władza, rozrywka i biznes, Oficyna Wydawnicza Aspra-Jr, Warszawa 2001, s. 97.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0438-5403
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu