BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Szromnik Andrzej (Wydział Zarządzania)
Tytuł
Partnerstwo podmiotów rynku miast i regionów - koncepcja marketingowa
Źródło
Samorząd Terytorialny, 2004, nr 12, s. 5-23
Słowa kluczowe
Marketing terytorialny, Samorząd terytorialny, Marketing miejski, Marketing partnerski
Territorial marketing, Local government, City marketing, Partnership marketing
Abstrakt
Podmioty rynkowe realizując własne cele rynkowe wchodzą w różnorodne powiązania z innymi uczestnikami rynku dóbr lub usług. Powiązania te wyrażają podejmowane działania marketingowe, prowadzące do przygotowania, realizacji lub rozliczenia transakcji kupna-sprzedaży. Partnerstwo tych podmiotów zostało pokazane w ujęciu marketingowym, które wyznacza w ostatecznym rachunku łączną wartość dostarczoną poszczególnym grupom nabywców.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. Ph. Doyle: Marketing wartości, Felberg SJA, Warszawa 2003.
  2. K. Iwińska-Knop: Marketing partnerski - wybrane aspekty, (w:) Marketing-koncepcje, badania, zarządzanie, pr. znior. pod red. L. Żabińskiego i K. Śliwińskiej, PWE, Warszawa 2002, s. 282-285.
  3. Ph. Kotler: Marketing - od A do Z, PWE, Warszawa 2004.
  4. A. Krejner-Nowecka: Jakość partnerstwa a sukces outsourcingu w przedsiębiorstwie, s. 130-135, (w:) Przedsiębiorstwo partnerskie, pr. zbior. pod red. M. Romanowskiej i M. Trockiego, Difin, Warszawa 2002.
  5. Marketing terytorialny, pr. zbior. pod red. T. Markowskiego, KPZK "Studia", t. XL, Warszawa 2002.
  6. R. Palupski: Marketing kommunaler Verwaltungen, R. Oldenbourg Verlang München - Wien, 1997.
  7. A. Peyne: Marketing usług, PWE, Warszawa 1996.
  8. M. Strużycki: Partnerstwo przemysłu i handlu w procesach globalizacji, (w:) Partnerstwo uczestników rynku artykułów żywnościowych w warunkach nasilającej się konkurencji, IRWiK i IPMiT, Warszawa 1999.
  9. M.J. Thomas (red.): Podręcznik marketingu, Wyd. Naukowe PWN, Warszawa 1998.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0867-4973
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu