BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Wągrodzka Anna
Tytuł
Koncepcja marketingu terytorialnego a oczekiwania członka wspólnoty samorządowej
Źródło
Samorząd Terytorialny, 2004, nr 12, s. 24-39
Słowa kluczowe
Samorząd terytorialny, Marketing terytorialny, Marketing miejski, Społeczeństwo, Psychologia społeczna
Local government, Territorial marketing, City marketing, Society, Social psychology
Abstrakt
W artykule przedstawiono jakie mogą być oczekiwania mieszkańca jednostki samorządu terytorialnego. Oczekiwania te są podstawą działania tych jednostek. Mieszkaniec traktuje marketing terytorialny jako szansę na poprawę standardu oferowanego produktu przez administrację samorządową, który jest przejawem skuteczności lub nieskuteczności decyzji, działalności i efektów organizacji samorządowej.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. D. Begg, S. Fischer, R. Dornbusch: Mikroekonomia, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 1998, s. 481.
  2. DzU z 1994 r. nr 124, poz. 607.
  3. DzU z 2003 r. nr 203, poz. 1966.
  4. N. Goodman: Wstęp do socjologii, Wydawnictwo "Zysk i s-ka", Poznań 1992, s. 292.
  5. Konstytucja RP z 1997 r. (DzU nr 78, poz. 483).
  6. W.A. Nowak: Rachunkowość sektora publicznego, koncepcje, metody, uwarunkowania, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 1998, s. 148.
  7. J. Penc: Zarządzanie oparte na wiedzy, "Organizacja i Kierowanie" 2002, nr 1, s. 7.
  8. M.E. Porter: Porter o konkurencji, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2001, s. 403.
  9. P. Starosta: Samorząd terytorialny, red. naukowa K. W. Frieske, H. Kubiak, G. Lisowski, J. Mucha, J. Szlachta, M. Ziółkowski, Encyklopedia Socjologii, t. 4, Oficyna Naukowa, Warszawa 2002, s. 15.
  10. A.B. Stępień: Wstęp do filozofii, Towarzystwo Naukowe KUL, Lublin 2001, s. 103.
  11. A. Szroomnik: Marketing miast i regionów (marketing terytorialny) - geneza, cechy i cele, pod red. naukową J. Karwowskiego" "Marketing w rozowju regionu (wybrane zagadnienia)", Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, Szczecin 2002, s. 16.
  12. J. H. Tumer: Socjologia, koncepcje i ich zastosowanie, Wydawnictwo "Zysk i s-ka", Poznań 1998, s. 200.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0867-4973
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu