BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Strużycki Marian
Tytuł
Zarządzanie ekologiczne w strategiach przedsiębiorstw handlowych
Źródło
Handel Wewnętrzny, 2004, nr 4-5, s. 1-5
Słowa kluczowe
Ekologia, Polityka ekologiczna, Zarządzanie ekologiczne, Narzędzia zarządzania, Strategia przedsiębiorstwa, Przedsiębiorstwo handlowe
Ecology, Ecological politics, Ecological management, Management tools, Corporation strategies, Commercial enterprises
Abstrakt
W podejściu strategicznym do kształtowania zarządzania przyjaznego dla środowiska w przedsiębiorstwie ważną rolę odgrywają informacja ekologiczna, ekowskaźniki oraz konieczne przedsięwzięcia podjęte w celu zniwelowania zagrożeń lub ich eliminacji. Podejście ekologiczne w przedsiębiorstwie służy budowie przewagi konkurencyjnej. W artykule przedstawiono jak wygląda zarządzanie ekologiczne w strategii przedsiębiorstw handlowych.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. Globalizacja gospodarki a ochrona środowiska, SGH, Warszawa 2002.
  2. P. Hawken, The Ekology of Commers. A Declaration of Sustainability, Harper Business, New York 1993.
  3. M. Strużycki, Stosunki partnerskie w łańcuchu dystrybucji, w: Przedsiębiorstwo partnerskie, Difin, Warszawa 2002.
  4. J. Śleszyński, Ekonomiczne problemy ochrony środowiska, Agencja Wydawnicza ARJES, Warszawa 2000.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0438-5403
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu