BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Góralczyk Marzena
Tytuł
Rola pośredników handlowych w kształtowaniu popytu na wyroby mleczarskie
Źródło
Handel Wewnętrzny, 2004, nr 4-5, s. 63-66
Słowa kluczowe
Rynek przetworów mlecznych, Przetwórstwo mleka, Mleko, Przemysł mleczarski, Badanie rynku, Pośrednictwo handlowe
Dairy market, Milk processing, Milk, Dairy industry, Market research, Trade intermediary
Kraj/Region
Województwo lubuskie
Lubuskie Voivodship
Abstrakt
W artykule zaprezentowano badania przeprowadzone na grupie 20 detalistów oraz 19 hurtowników wyrobów mleczarskich w woj. lubuskim. Metoda doboru pośredników handlowych (hurtowników i detalistów) miała charakter celowo-losowy.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. A. Grzesiuk, Tajemnice sklepowej półki, "Marketing w Praktyce" 1999, nr 6.
  2. H. Mruk, Zachowania nabywców a opakowania, "Opakowanie" 2000, nr 2.
  3. B. Rozwadowska, Merchandising jako metoda aktywnej prezencji produktów, "Marketing i Rynek" 1994, nr 12.
  4. B. Rozwadowska, Merchandising handlowy a merchandising producenta, "Marketing i Rynek" 2000, nr 1.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0438-5403
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu