- Autor
- Góralczyk Marzena
- Tytuł
- Rola pośredników handlowych w kształtowaniu popytu na wyroby mleczarskie
- Źródło
- Handel Wewnętrzny, 2004, nr 4-5, s. 63-66
- Słowa kluczowe
- Rynek przetworów mlecznych, Przetwórstwo mleka, Mleko, Przemysł mleczarski, Badanie rynku, Pośrednictwo handlowe
Dairy market, Milk processing, Milk, Dairy industry, Market research, Trade intermediary - Kraj/Region
- Województwo lubuskie
Lubuskie Voivodship - Abstrakt
- W artykule zaprezentowano badania przeprowadzone na grupie 20 detalistów oraz 19 hurtowników wyrobów mleczarskich w woj. lubuskim. Metoda doboru pośredników handlowych (hurtowników i detalistów) miała charakter celowo-losowy.
- Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu - Bibliografia
- A. Grzesiuk, Tajemnice sklepowej półki, "Marketing w Praktyce" 1999, nr 6.
- H. Mruk, Zachowania nabywców a opakowania, "Opakowanie" 2000, nr 2.
- B. Rozwadowska, Merchandising jako metoda aktywnej prezencji produktów, "Marketing i Rynek" 1994, nr 12.
- B. Rozwadowska, Merchandising handlowy a merchandising producenta, "Marketing i Rynek" 2000, nr 1.
- Cytowane przez
- ISSN
- 0438-5403
- Język
- pol