BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Grzecznowska Anna, Mostowicz Emilia
Tytuł
Rola przedsiębiorstw handlowych w unowocześnianiu wzornictwa wyrobów polskiego przemysłu
Źródło
Handel Wewnętrzny, 2004, nr 4-5, s. 66-75
Słowa kluczowe
Przedsiębiorstwo handlowe, Wzornictwo przemysłowe, Hurtownie
Commercial enterprises, Industrial design, Warehouse store
Kraj/Region
Województwo kujawsko-pomorskie, Województwo pomorskie, Województwo wielkopolskie
Kujawsko-Pomorskie Voivodeship, Pomorskie Voivodeship, Wielkopolskie Voivodeship
Abstrakt
W artykule przedstawiono rolę przedsiębiorstw handlowych w zakresie oddziaływania na jakość wzornictwa wyrobów oferowanych na rynku, przekazywania do przemysłu potrzeb i preferencji klientów oraz stosowanych strategii pozyskiwania do sprzedaży towarów atrakcyjnych wzorniczo. Badanie opinii przedsiębiorstw handlowych zostało wykonane w trzech województwa: kujawsko-pomorskim, pomorskim i wielkopolskim.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. A. Grzecznowska, E. Mostowicz, Udział wzornictwa przemysłowego w rozowju przedsiębiorstw. Rekapitulacja badań w branżach: tekstylnych, meblarskich, gospodarstwa domowego, Instytut Wzornictwa Przemysłowego, Warszawa 2004.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0438-5403
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu