BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Grzegorzewska-Ramocka Ewa
Tytuł
Cele społeczne przedsiębiorstwa a kierunki inwestowania
Źródło
Handel Wewnętrzny, 2004, nr 4-5, s. 75-82
Słowa kluczowe
Społeczna odpowiedzialność biznesu, Badania konsumenckie, Konsument, Młodzież, Zakup
Corporate Social Responsibility (CSR), Consumer research, Consumer, Youth, Purchasing
Abstrakt
Celem artykułu jest ocena znaczenia, jakie ma dla młodych i dojrzałych konsumentów fakt realizacji celu społecznego przez przedsiębiorstwo przy zakupie produktu określonej kategorii. Dla wielu producentów może ona stanowić cenną informację w wytyczaniu kierunków inwestowania.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. E. Grzegorzewska-Ramocka, Cele społeczne działań marketingowych przedsiębiorstw w ocenie młodzieży akademickiej (projekt badawczy nr 4.10/8.63 Politechniki Świętokrzyskiej w Kielcach).
  2. J.J. Lambin: Strategiczne zarządzanie marketingowe, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2001, s. 108.
  3. T. Levitta, L'imagination au service du marketing, Economica, paris 1985, s. 85-90.
  4. P. Pratley, Etyka w biznesie, Gebethner & Ska, Warszawa 1998, s. 110-134.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0438-5403
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu