BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Pokoraska Barbara
Tytuł
Kierunki rozwoju sieci franchisingowych w polskim handlu (lata 2002-2004)
Źródło
Handel Wewnętrzny, 2004, nr 4-5, s. 97-103
Słowa kluczowe
Franchising handlowy, Sieci franczyzowe, Przedsiębiorczość, Handel
Retail franchising, Franchising networks, Entrepreneurship, Trade
Abstrakt
W ciągu ostatnich ośmiu lat liczba sieci franchisingowych w naszym kraju wzrosła ponad 6-krotnie. W roku 2003 nastąpił dalszy wzrost liczby handlowych systemów franchisingowych. W porównaniu z 2002 r. liczba systemów zwiększyła się o 33,3 proc. (w latach 2002-2003 działalność rozpoczęło 40 nowych systemów. Wzrosła również o 8 proc. liczba franchisobiorców. W artykule przedstawiono stan rynku franchisingowego w handlu oraz kierunki rozwoju handlowych sieci franchisingowych.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. Polska sieć TOP 15. Silni razem, "Handel" z 28 kwietnia 2004 r.
  2. Raport o stanie handlu w 2003 r., IRWiK, Warszawa 2004 (maszynopis).
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0438-5403
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu