BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Możdżyński Bogdan
Tytuł
Wólczanka na fali Vistuli
Źródło
Forbes, 2005, nr 1, s. 38-41, il.
Słowa kluczowe
Restrukturyzacja naprawcza, Produkcja odzieży, Rynek odzieżowy, Strategia promocji
Repair restructuring, Clothing manufacturing, Clothing market, Promotion strategy
Uwagi
Zawiera tabelę: "Po latach pojawiają się zyski"
Firma/Organizacja
Vistula SA, Wólczanka SA
,
Abstrakt
W artykule przedstawiono programy naprawcze dwóch firm branży odzieżowej: Wólczanka i Vistula. Pierwsza z nich wychodzi ze złej sytuacji finansowej, druga natomiast odzyskuje już zainteresowanie inwestorów i analityków.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1733-7291
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu