BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Szafrański Andrzej
Tytuł
Kredyty gwiazdą reklamy
Źródło
Gazeta Bankowa, 2005, nr 1, s. 12-13
Słowa kluczowe
Reklama, Sektor finansowy, Sektor bankowy, Usługi bankowe, Środki masowego przekazu
Advertising, Financial sector, Banking sector, Banking services, Mass media
Uwagi
Zawiera tabelę: "Liderzy wydatków na reklamę w mediach (mln PLN)".
Firma/Organizacja
Euro Bank SA, Bank Przemysłowo-Handlowy PBK SA (BPH PBK)
,
Abstrakt
Poprawa koniunktury i nastrojów konsumenckich w minionym roku sprawiła, że instytucje finansowe zintensyfikowały akcje reklamowe. Wydały na nie o połowę więcej niż rok wcześniej. Liderem wydatków reklamowych wśród banków był w minionym roku Euro Bank. Bank BPH dwuipółkrotnie zwiększył wydatki na reklamę w 2004 roku - wiązało się to ze zmianą nazwy i logo.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0860-7613
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu