- Autor
- Czuba Michał
- Tytuł
- Pozyskać klienta
- Źródło
- Bank, 2006, nr 7/8, s. 22-23
- Słowa kluczowe
- Marketing bankowy, Obsługa klienta, Usługi bankowe, Strategia obsługi klienta
Bank marketing, Customer service, Banking services, Customer service strategy - Abstrakt
- Artykuł porusza temat marketingu bankowego. Według autora najważniejszy jest taki dobór sposobów promocji i sprzedaży, aby wszystkie grupy klientów obsługiwanych przez instytucję przynosiły jej zyski. Jak to zrobić? Ważna jest lokalizacja oddziałów bankowych oferujących usługi dobrane optymalnie do danego typu środowiska. Również rozwój kanałów dystrybucji usług bankowych jest niezwykle istotny, choć blokują go dwie bariery - biznesowe i technologiczne. O tym jak bank może przyciągnąć do siebie potencjalnych klientów dowiemy się z artykułu.
- Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu - Cytowane przez
- ISSN
- 1230-9125
- Język
- pol