BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Czuba Michał
Tytuł
Pozyskać klienta
Źródło
Bank, 2006, nr 7/8, s. 22-23
Słowa kluczowe
Marketing bankowy, Obsługa klienta, Usługi bankowe, Strategia obsługi klienta
Bank marketing, Customer service, Banking services, Customer service strategy
Abstrakt
Artykuł porusza temat marketingu bankowego. Według autora najważniejszy jest taki dobór sposobów promocji i sprzedaży, aby wszystkie grupy klientów obsługiwanych przez instytucję przynosiły jej zyski. Jak to zrobić? Ważna jest lokalizacja oddziałów bankowych oferujących usługi dobrane optymalnie do danego typu środowiska. Również rozwój kanałów dystrybucji usług bankowych jest niezwykle istotny, choć blokują go dwie bariery - biznesowe i technologiczne. O tym jak bank może przyciągnąć do siebie potencjalnych klientów dowiemy się z artykułu.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1230-9125
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu