BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Czuba Michał
Tytuł
Affinity to jest to!
Źródło
Bank, 2006, nr 7/8, s. 26-27
Słowa kluczowe
Marketing społeczny, Karty kredytowe, Polityka kredytowa banków, Marketing bankowy
Social marketing, Credit cards, Credit policy of banks, Bank marketing
Abstrakt
Aby w działalności bankowej kształtować i wzmacniać relacje pomiędzy instytucją a jej klientami, banki muszą sięgać po coraz to nowe instrumenty. Coraz częściej pojawiają się tzw. affinity credit cards - czyli karty kredytowe adresowane tylko do określonej grupy ważnych i opiniotwórczych klientów. Instytucje finansowe oferują tego rodzaju karty członkom określonych organizacji, a także dla promocji ważnych spraw społecznych. Odmianą kart affinity są karty kredytowe typu "cashback". W ich przypadku określony procent pieniędzy powraca do właściciela w momencie dokonywania transakcji. Autor przewiduje, że z tego rodzaju kart będzie korzystać coraz to więcej osób. Do takich produktów mają przekonać ich cechy - choćby korzystne oprocentowanie i możliwość prowadzenia transakcji przez Internet.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1230-9125
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu