BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Waliszewski Krzysztof
Tytuł
Coraz lepszy biznes
Źródło
Bank, 2006, nr 7/8, s. 28-30
Słowa kluczowe
Marka handlowa, Programy lojalnościowe, Karty płatnicze, Karty bankowe, Sieci handlowe
Private label, Loyalty programs, Payment cards, Banking card, Chain stores
Abstrakt
Karty private label, nazywane kartami kupieckimi, wydawane są przez banki we współpracy z sieciami handlowymi i hipermarketami. Łączą one w sobie trzy podstawowe funkcje: płatniczą, kredytową i lojalnościową. Do najnowszych trendów należy emisja tzw. otwartych kart kredytowych private label lub konwersja już istniejących kart zamkniętych na karty z logo międzynarodowej organizacji płatniczej. Liczba wydanych kart podwoiła się w porównaniu z rokiem 2003 dwukrotnie.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1230-9125
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu