BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Michalak Agnieszka
Tytuł
Podejście procesowe w zarządzaniu jakością na przykładnie KONIMPEX Sp. z o.o.
Źródło
Problemy Jakości, 2007, nr 3, s. 41-45
Słowa kluczowe
Systemy jakości, Zarządzanie jakością, Zarządzanie procesowe
Quality systems, Quality management, Processing management
Uwagi
Zawiera rysunki: [1] Identyfikacja procesów, [2] Mapa procesów zidentyfikowanych w firmie Konimpex, [3] Przegląd zapytania ofertowego oraz opracowanie i przegląd oferty - algorytm postępowania, [4] Przyjęcie i przegląd zamówienia od klienta - algorytm postępowania
Abstrakt
W niniejszym artykule omówiono temat podejścia procesowego do zarządzania organizacjami. Na przykładzie firmy Konimpex przedstawiono istotę podejścia procesowego w zarządzaniu jakością. Zaprezentowano analizę procesu - oferowania i zawierania umów z klientami.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0137-8651
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu