BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Góralczyk Marzena
Tytuł
Rola marki produktów spożywczych w decyzjach zakupowych konsumentów - studium przypadku
Źródło
Problemy Jakości, 2007, nr 3, s. 46-48
Słowa kluczowe
Marka produktu, Wartość marki, Artykuły spożywcze, Badanie opinii
Product brand, Brand value, Foodstuffs, Opinion research
Uwagi
Zawiera rysunki: [1] Rola marki przy zakupie produktów mleczarskich wśród przebadanych konsumentów, [2] Stopień znajomości marek producentów wyrobów przemysłu mleczarskiego wśród przebadanych konsumentów, [3] Rola marki przy zakupie produktów mięsnych wśród przebadanych konsumentów województwa lubuskiego, [4] Stopień znajomości marek producentów wyrobów przemysłu mięsnego wśród przebadanych konsumentów województwa lubuskiego. Zawiera tabelę: [1] Segementacja badanych konsumentów województwa lubuskiego w ujęciu procentowym (w %)
Abstrakt
W artykule przedstawiono opinie trzystu respondentów w województwie lubuskim na temat podanych grup artykułów spożywczych. W tym aspekcie omówiono istotę marki i jej wartość. Przedstawiono charakterystykę badanej populacji, ich znajomość marek wyrobów mleczarskich i mięsnych. Zwrócono uwagę na poziom akceptacji marki.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. B. Józefowicz, R. Karaszewski: Marka a satysfakcja klienta. „Problemy Jakości" 2005, nr 4, s. 19.
  2. J. Kall: Tożsamość marki we wprowadzaniu marki na rynek, „Marketing i Rynek" 2003, nr 10, s.3-4.
  3. J. Kall: Silnamarka. Istota i kreowanie, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2001, s. 11.
  4. P Kotler: Kotler o marketingu. Jak kreować i opanowywać rynki, Wydawnictwo Profesjonalnej Szkoły Biznesu, Kraków 1999, s. 100.
  5. B. Siuta: Strategia zarządzania produktem, Oficyna Wydawnicza Ośrodka Postępu Organizacyjnego sp. z o.o. Bydgoszcz 1996, s. 17.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0137-8651
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu