- Autor
- Szafrańska-Blank Katarzyna
- Tytuł
- Promocje sprzedażowe - implikacje podatkowe
- Źródło
- Marketing w Praktyce, 2005, nr 5, s. 51-53
- Słowa kluczowe
- Marketing, Promocja sprzedaży, Podatki, Regulacje prawne
Marketing, Selling promotion, Taxes, Legal regulations - Abstrakt
- Przedstawiono jak są opodatkowane wydatki ponoszone przez firmy w związku z organizowaniem i prowadzeniem przez nie promocji sprzedażowych. Informacje te są przydatne dla zarządzających budżetem marketingowym
- Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu - Cytowane przez
- ISSN
- 1425-8315
- Język
- pol