BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Moroz Mirosław
Tytuł
Formy płatności w internecie jako czynnik rozwoju handlu elektronicznego
Źródło
Przegląd Organizacji, 2004, nr 10, s. 38-40
Słowa kluczowe
Handel elektroniczny, Handel detaliczny, Transakcje wirtualne
e-commerce, Retail trade, Virtual transaction
Abstrakt
Wskazano istniejące formy płatności w transakcjach internetowych. Pokazano branżę księgarską, aktywnie wykorzystującą model sprzedaży internetowej, pod kątem stosowanych form płatności. Prezentowane rozważania i badania dotyczą rynku polskiego i odnoszą się do obszaru detalicznego handlu internetowego.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. Coraz częściej kupujemy przez Internet, "Internet" 2004,. kwiecień, nr 4, s. 10.
  2. Z. DOMASZEWICZ, Internet - zakupy za pół miliarda, "Gazeta Wyborcza", 28.07.2004, wersja elektroniczna: http://www.gazeta.pl/gospodarka/l,34912,2200726.html
  3. Ł. GOŁĘBIEWSKI, Najwięksi zbierają żniwa, "Rzeczpospolita", 03.11.2003, http://www.merlin.com.pl/HTML/ laurka/2003-11-03 rz.html.
  4. S. HAWK, The Development of Russian e-commerce. The Case of Ozon, "Management Decision" 2002, vol. 40, nr 7, s. 704-705.
  5. J. KAROLAK, Karty na stół - czyli płatności w Internecie, "Modern Marketing" 2001, nr 1.
  6. Książki i wydawnictwa najczęściej oferowane przez sklepy internetowe, portal rynku książki "Wirtualny wydawca", 03.03.20, http://wirtualnywydawca.pl/linki-20.03.03. l.htm
  7. Polski e-handel B2C: mniej, ale lepiej, "Internet" 2003, maj, nr 5, s. 14.
  8. Rekordowy rok, "Rzeczpospolita" 2004, nr 24, 29.01.04.
  9. B. TRAVICA, Diffusion of Electronic Commerce in Developing Countries: The Case of Costa Rica, "Journal of Global Information Technology Management" 2002, vol. 5, nr 1, s. 10.
  10. A.WOLSKI, 300 mln polskiego e-commerce, 30.03.2004, http://www.biznes-net.pl//a/7049.
  11. Z. ZWIERZCHOWSKI, Dwa razy więcej e-handlu, "Rzeczpospolita" 2004, nr 10, 13.01.04.
  12. http://katalog.onet.pl/2779,0,l,kategoria.html
  13. http://ilona.wlanet.pl/ksiegarnie/ksiegarnia.htm
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0137-7221
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu