BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Dmitruk Piotr
Tytuł
Brief dla agencji badawczej
Źródło
Marketing w Praktyce, 2005, nr 5, s. 37-39
Słowa kluczowe
Marketing, Badania marketingowe
Marketing, Marketing research
Abstrakt
Jak optymalnie przedstawić agencji badawczej problem marketingowy firmy, jej plany i informacyjne oczkiwania? Wszystkie te wytyczne powinny zostać ujęte w tzw. briefie. Omówiono, co dobrze skonstruowany brief powinien zawierać.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu