- Autor
- Strużycki Marian
- Tytuł
- Dynamika wartości marketingowej
The Dynamics of the Marketing Value - Źródło
- Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Marketing : problemy teorii i praktyki marketingu (2), 2006, nr 1110, s. 9-14
- Słowa kluczowe
- Instrumenty marketingowe, Badania marketingowe, Zarządzanie marketingowe, Marketing
Marketing instruments, Marketing research, Marketing management, Marketing - Uwagi
- summ.
- Abstrakt
- Omówiono główne przesłanki dyskusji na temat obecnych oraz przyszłych problemów marketingu. Autor wskazał poniższe kierunki zmian i nowe orientacje, które pojawiają się w marketingu: orientacja biznesowo - rynkowa, orientacja na wartości odnoszone do całego przedsiębiorstwa, orientacja regionalno - lokalna, orientacja podmiotowa - branżowa, orientacja procesowa, orientacja instytucjonalno - problemowa.
The author discusses the premises and emphasizes the need for the creative discussion about present and future dilemmas of marketing. He points to the following directions of changes and new orientations: the business-market orientation, the orientation on values referred to the entire firm, the regional-local orientation, the subjective-trade orientation, the orientation of a law suit, the institutional-problem orientation. (original abstract) - Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu - Cytowane przez
- ISSN
- 0324-8445
1732-0720 - Język
- pol