BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Strużycki Marian
Tytuł
Dynamika wartości marketingowej
The Dynamics of the Marketing Value
Źródło
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Marketing : problemy teorii i praktyki marketingu (2), 2006, nr 1110, s. 9-14
Słowa kluczowe
Instrumenty marketingowe, Badania marketingowe, Zarządzanie marketingowe, Marketing
Marketing instruments, Marketing research, Marketing management, Marketing
Uwagi
summ.
Abstrakt
Omówiono główne przesłanki dyskusji na temat obecnych oraz przyszłych problemów marketingu. Autor wskazał poniższe kierunki zmian i nowe orientacje, które pojawiają się w marketingu: orientacja biznesowo - rynkowa, orientacja na wartości odnoszone do całego przedsiębiorstwa, orientacja regionalno - lokalna, orientacja podmiotowa - branżowa, orientacja procesowa, orientacja instytucjonalno - problemowa.

The author discusses the premises and emphasizes the need for the creative discussion about present and future dilemmas of marketing. He points to the following directions of changes and new orientations: the business-market orientation, the orientation on values referred to the entire firm, the regional-local orientation, the subjective-trade orientation, the orientation of a law suit, the institutional-problem orientation. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0324-8445
1732-0720
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu