BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Baraniak-Leszczyński Błażej, Kopczyński Sławomir
Tytuł
Wielkopolska
Źródło
Poradnik Handlowca, 2004, nr 10, s. 20-24
Słowa kluczowe
Handel detaliczny, Handel hurtowy, Sieci handlowe, Profil konsumenta, Psychologia konsumenta
Retail trade, Wholesale trade, Chain stores, Customer profile, Consumer psychology
Kraj/Region
Województwo wielkopolskie
Wielkopolskie Voivodeship
Abstrakt
Kolejną część cyklu "Handel w regionach" poświęcono województwu wielkopolskiemu. Dokonano charakterystyki regionu, zamieszczono ogólne dane o handlu oraz portrety psychograficzne konsumentów.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1231-1545
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu