BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Wróblewski Łukasz
Tytuł
Słodka kampania
Źródło
Nowe Życie Gospodarcze, 2006, nr 2, s. 30
Słowa kluczowe
Przemysł spożywczy, Cukier, Produkcja cukru, Rynek cukru
Food industry, Sugar, Sugar production, Sugar market
Firma/Organizacja
Krajowa Spółka Cukrowa SA
Abstrakt
Pod koniec grudnia 2005 r. zakończył kampanię największy polski producent cukru - Krajowa Spółka Cukrowa S.A. Szefowie KSC twierdzą, iż kampania ta była wyjątkowo udana, nie zabrakło w niej zmian i nowości, będących wynikiem zarówno obowiązywania regulacji unijnych, jak i reform wdrażanych przez KSC. Urochomiono m.in. nowe labolatoria jakościowe, które były elementem pierwszego w historii spółki programu kompleksowej modernizacji cukrowni. Koncern kontynuował także unowocześnianie struktury handlu.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1234-5784
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu