BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Olejniczak Radosław
Tytuł
Rynek słodyczy i słonych przekąsek
Źródło
Poradnik Handlowca, 2004, nr 11, s. 50-74
Słowa kluczowe
Wyroby cukiernicze, Przemysł spożywczy, Przemysł cukierniczy, Artykuły spożywcze, Rynek słodyczy, Rynek wyrobów cukierniczych, Badanie rynku
Confectionery, Food industry, Confectionery industry, Foodstuffs, Sweets market, Confectionery products market, Market research
Abstrakt
Przeanalizowano polski rynek słodyczy (czekolady, bomboniery, praliny, cukierki w czekoladzie, batony, wafle, wafelki, cukierki, ciastka) oraz słonych przekąsek (chipsy, chrupki, paluszki, orzeszki, krakersy, precelki, orzeszki w skorupkach). Na obu rynkach dominują duże firmy z kapitałem zagranicznym. Wskazano najbardziej skuteczne działania marketingowe.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1231-1545
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu