BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Urbanek Grzegorz
Tytuł
Wartość marki dla firmy i klienta
Brand value for a company and a customer
Źródło
Ekonomika i Organizacja Przedsiębiorstwa, 2004, nr 11, s. 22-28
Słowa kluczowe
Produkt na rynku, Marka produktu, Wartość marki, Wartości niematerialne
Product on the market, Product brand, Brand value, Intangible asset
Uwagi
streszcz., summ.
Abstrakt
Marka zajmuje wśród aktywów niematerialnych czołowe, a często najważniejsze miejsce z punktu widzenia zdolności do tworzenia wartości firmy. Przedstawiono korzyści, jakie firma i jej klienci osiągają dzięki marce.

Building of the brand capital is a much broader undertaking than preparing an advertising campaign. It should be preceded by the determination of a brand position. The brand ought to have its unique image. Only when this image is attractive for customers - creates for them added value - they are eager to pay for the brand's uniqueness.(original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. Donaldson T.H., The Treatment of Intangibles: A Banker's View, NY: St. Martin's Press 1992.
  2. Urbanek G., Koncepcja kapitału marki, Marketing i Rynek, 5/2000.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0860-6846
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu