BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Opolski Krzysztof, Waśniewski Krzysztof
Tytuł
Gdy ankieterzy udają klientów
Źródło
Bank, 2006, nr 7/8, s. 56-59
Słowa kluczowe
Obsługa klienta, Marketing bankowy, Sektor bankowy, Marketing
Customer service, Bank marketing, Banking sector, Marketing
Abstrakt
Zarządzający chcą wiedzieć, co zmienić w sposobie obsługi klienta, aby bez wydatków na reklamę pozyskiwać nowych. Taką wiedze mogą dać badania metodą mystery shopping. Badania te polegają między innymi na obserwacji i symulacji. Dokładną charakterystykę tych czynności znajdziemy w artykule. Metoda ta jest stworzona po to, by pokazać, jak realnie funkcjonują procesy obsługi klienta. Bada się rzeczywisty kształt procesu, jego powtarzalność i przewidywalność.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1230-9125
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu