BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Czuba Michał
Tytuł
Klient jako partner
Źródło
Bank, 2006, nr 9, s. 30-31
Słowa kluczowe
Marketing partnerski, Sektor bankowy, Lojalność klientów, Obsługa klienta
Partnership marketing, Banking sector, Customer loyalty, Customer service
Abstrakt
Banki starają się nie tylko utrzymać starych klientów, ale i pozyskać nowych. Pomóc w tym może marketing partnerski, czyli budowanie stałych więzi – korzystnych dla obu stron. Zakłada on współuczestnictwo wszystkich pracowników instytucji w działalności marketingowej. W koncepcji marketingu partnerskiego każdy pracownik banku odgrywa jakąś rolę w kontaktach z klientem. Szczególną zaś ci, którzy odpowiadają za pierwsze spotkanie. Marketing transakcyjny minimalizuje kontakty klienta z bankiem. Korzyści, jakie on otrzymuje, wynikają z technicznych rozwiązań dostarczanych przez dany produkt.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1230-9125
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu