BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Kuczewska Lidia
Tytuł
Jakość jako narzędzie konkurowania na rynku usług pocztowych
Źródło
Handel Wewnętrzny, 2004, nr 6, s. 8-14
Słowa kluczowe
Rynek usług pocztowych, Usługi pocztowe, Jakość usług, Poczta, Konkurencja na rynku pocztowym
Postal services market, Postal services, Quality of services, State post, Competition on postal market
Firma/Organizacja
Poczta Polska, Unia Europejska (UE)
, European Union (EU)
Abstrakt
W artykule przedstawiono rynek usług pocztowych w Polsce. Poczcie Polskiej przyjdzie wkrótce konkurować z europejskimi operatorami pocztowymi. Jeśli chce to czynić skutecznie, musi świadczyć usługi wysokiej jakości. Może to osiągnąć przez stworzenie modelu wzorowanego na stosowanych w Unii Europejskiej.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. K. Hirsz, Strategia Poczty Polskiej w kontekście jakości oraz organizacji służby oddawczej, "Technika i Eksploatacja Poczty Polskiej" 2000, nr 4, s. 21.
  2. M. Koncewicz, Model poprawy jakości usług Poczty Polskiej w kontekście integracji z Unią Europejską, materiały na IX Sympozjum Poczty Polskiej, Szczecin 2002.
  3. R. Korczyński, Wpływ demopolizacji polskiego rynku pocztowego na jakość świadczonych usług, "Informacja Pocztowa" 2002, nr 2, s. 7.
  4. Łączność. Wyniki działalności w 2002 r., GUS, Warszawa 2003, s. 29.
  5. S. Magdzicka, Podstawowe parametry jakości usług powszechnych świadczonych przez Pocztę Polską w aspekcie integracji z Unią Europejską, "Informacja Pocztowa" 2000, seria B, nr 4, s. 10.
  6. W. Mikusiński, Jakość usług i doskonalenie obsługi klienta jako element konkurencji na rynku usług pocztowych - doświadczenia i perspektywy, materiały na IX Sympozjum Poczty Polskiej, Szczecin 2002.
  7. A. Panasiuk, Kształtowanie struktury jakościowej usług pocztowych, materiały na konferencję pt. Obszary restrukturyzacji polskiej łączności w aspekcie wymagań integracji z Unią Europejską, Szczecin-Pobierowo 1996, s. 110.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0438-5403
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu