BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Weintraub Arlene
Tytuł
Mistrz świata marketingu : George Foreman
Źródło
Business Week - edycja polska, 2005, nr 1 (165), s. 58-59
Słowa kluczowe
Marketing, Biografie
Marketing, Biography
Abstrakt
George Foreman mistrz olimpijski z 1968 roku w wadze ciężkiej, obecnie zajmuje się marketingiem: niemal wszystko czego się dotknie świetnie się sprzedaje. Jego dochody z reklam i promocji szacuje się na 240 mln USD. Foreman zamierza promować produkty odległe od jego wizerunku "człowieka kuchni", co jak twierdzą doradcy w zakresie marek, jest bardzo ryzykowne.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1642-6770
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu