- Autor
- Weintraub Arlene
- Tytuł
- Mistrz świata marketingu : George Foreman
- Źródło
- Business Week - edycja polska, 2005, nr 1 (165), s. 58-59
- Słowa kluczowe
- Marketing, Biografie
Marketing, Biography - Abstrakt
- George Foreman mistrz olimpijski z 1968 roku w wadze ciężkiej, obecnie zajmuje się marketingiem: niemal wszystko czego się dotknie świetnie się sprzedaje. Jego dochody z reklam i promocji szacuje się na 240 mln USD. Foreman zamierza promować produkty odległe od jego wizerunku "człowieka kuchni", co jak twierdzą doradcy w zakresie marek, jest bardzo ryzykowne.
- Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu - Cytowane przez
- ISSN
- 1642-6770
- Język
- pol