BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Moczydłowska Joanna
Tytuł
Znaczenie umiejętności negocjacyjnych w zarządzaniu małym i średnim przedsiębiorstwem
Źródło
Przegląd Organizacji, 2004, nr 12, s. 36-38
Słowa kluczowe
Małe i średnie przedsiębiorstwa, Zarządzanie przedsiębiorstwem, Umiejętności kierownicze, Negocjacje w biznesie
Small business, Enterprise management, Management skills, Negotiations in business
Abstrakt
Podjęto próbę analizy znaczenia umiejętności negocjacyjnych w procesie nowoczesnego zarządzania organizacjami. Podstawę rozważań stanowią badania ankietowe przeprowadzone wśród 50 kierowników zarządzających małymi i średnimi przedsiębiorstwami w północno-wschodniej Polsce.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. J. BARLIK, Sztuka sprzedawania, Wydawnictwo INFOR, Warszawa 1994, s. 173.
  2. V. F. BIRKENBIHL, Komunikacja werbalna. Psychologia prowadzenia negocjacji, Wydawnictwo ASTRUM, Wrocław 1997, s. 10.
  3. Z. NĘCKI, Negocjacje w biznesie, Wydawnictwo Profesjonalnej Szkoły Biznesu, Kraków 1995, s. 16-17.
  4. B. NOGALSKI, J. ŚNIADECKI, Kształtowanie umiejętności menedżerskich, Ośrodek Postępu Organizacyjnego, Bydgoszcz 1998, s. 127-128.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0137-7221
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu