BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Kocoń Paweł
Tytuł
Szata graficzna karty płatniczej jako instrument public realtions banku
Źródło
Nasz Rynek Kapitałowy, 2005, nr 1, s. 54-56
Słowa kluczowe
Instrumenty konkurencji, Wizerunek banku, Bankowość, Public relations, Karty płatnicze, Sztuka reklamy
Instruments of competition, Bank image, Banking, Public relations, Payment cards, Art of advertising
Abstrakt
Obecne warunki konkurencji wymuszają na uczestnikach gry rynkowej stosowanie coraz bardziej wysublimowanych narzędzi prowadzenia biznesu, a co za tym idzie, szerszego wykorzystywania nowych zdobyczy nauki. Ma to miejsce również w dziale PR, tym bardziej, że przy stosunkowo wyrównanym poziomie technologicznym wyrobów coraz większą rolę odgrywać będzie oferowany wraz z produktem styl życia czy wizerunek firmy. Znakomitym przykładem wykorzystania tych elementów są różnorodne projekty graficzne oferowanych kart płatniczych.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1508-9711
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu