- Autor
- Kocoń Paweł
- Tytuł
- Szata graficzna karty płatniczej jako instrument public realtions banku
- Źródło
- Nasz Rynek Kapitałowy, 2005, nr 1, s. 54-56
- Słowa kluczowe
- Instrumenty konkurencji, Wizerunek banku, Bankowość, Public relations, Karty płatnicze, Sztuka reklamy
Instruments of competition, Bank image, Banking, Public relations, Payment cards, Art of advertising - Abstrakt
- Obecne warunki konkurencji wymuszają na uczestnikach gry rynkowej stosowanie coraz bardziej wysublimowanych narzędzi prowadzenia biznesu, a co za tym idzie, szerszego wykorzystywania nowych zdobyczy nauki. Ma to miejsce również w dziale PR, tym bardziej, że przy stosunkowo wyrównanym poziomie technologicznym wyrobów coraz większą rolę odgrywać będzie oferowany wraz z produktem styl życia czy wizerunek firmy. Znakomitym przykładem wykorzystania tych elementów są różnorodne projekty graficzne oferowanych kart płatniczych.
- Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu - Cytowane przez
- ISSN
- 1508-9711
- Język
- pol