BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Kocoń Paweł
Tytuł
Szata graficzna karty płatniczej jako instrument public realtions banku
Źródło
Nasz Rynek Kapitałowy, 2005, nr 1, s. 54-56
Słowa kluczowe
Karty płatnicze, Instrumenty konkurencji, Public relations, Bankowość, Wizerunek banku, Sztuka reklamy
Payment cards, Instruments of competition, Public relations, Banking, Bank image, Art of advertising
Abstrakt
Obecne warunki konkurencji wymuszają na uczestnikach gry rynkowej stosowanie coraz bardziej wysublimowanych narzędzi prowadzenia biznesu, a co za tym idzie, szerszego wykorzystywania nowych zdobyczy nauki. Ma to miejsce również w dziale PR, tym bardziej, że przy stosunkowo wyrównanym poziomie technologicznym wyrobów coraz większą rolę odgrywać będzie oferowany wraz z produktem styl życia czy wizerunek firmy. Znakomitym przykładem wykorzystania tych elementów są różnorodne projekty graficzne oferowanych kart płatniczych.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1508-9711
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu