BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Baker Stephen
Tytuł
Boom na rynku reklam online
Źródło
Business Week - edycja polska, 2005, nr 2 (166), s. 72-76
Słowa kluczowe
Internet, Reklama, Reklama w internecie, Reklama komputerowa, Rynek reklamy, Marketing internetowy, Kampanie reklamowe
Internet, Advertising, Internet advertising, Computer advertising, Advertising market, e-marketing, Advertising campaign
Abstrakt
Coraz powszechniejsze jest promowanie marki w Internecie. Takie kampanie szykują największe firmy reklamowe. Dochody jakie osiągają firmy z reklam w Internecie ciągle rosną.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1642-6770
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu