- Autor
- Musioł Maciej, Gołębicka Anna
- Tytuł
- Reklama teaserowa
- Źródło
- Marketing w Praktyce, 2004, nr 8, s. 4-6
- Słowa kluczowe
- Reklama, Formy reklamy
Advertising, Advertising forms - Abstrakt
- W języku angielskim "tease" znaczy drażnić, a drażnić to - uaktywniać, angażować. Mechanizm ten wykorzystano w reklamie. Zadaniem skutecznej komunikacji teaserowej jest wybicie konsumenta z rutynowego odbioru reklamy, zainteresowanie go komunikatem, zaangażowanie. Wyróżniono i omówiono poziomy oddziaływania teasera, oraz rodzaje reklamy teaserowej. Kampanią teaserową zorganizowaną z największym rozmachem było wprowadzenie na rynekmarki Heyah.
- Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu - Cytowane przez
- ISSN
- 1425-8315
- Język
- pol