BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Musioł Maciej, Gołębicka Anna
Tytuł
Reklama teaserowa
Źródło
Marketing w Praktyce, 2004, nr 8, s. 4-6
Słowa kluczowe
Reklama, Formy reklamy
Advertising, Advertising forms
Abstrakt
W języku angielskim "tease" znaczy drażnić, a drażnić to - uaktywniać, angażować. Mechanizm ten wykorzystano w reklamie. Zadaniem skutecznej komunikacji teaserowej jest wybicie konsumenta z rutynowego odbioru reklamy, zainteresowanie go komunikatem, zaangażowanie. Wyróżniono i omówiono poziomy oddziaływania teasera, oraz rodzaje reklamy teaserowej. Kampanią teaserową zorganizowaną z największym rozmachem było wprowadzenie na rynekmarki Heyah.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu