BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Gałecki Maciej
Tytuł
Desktopowe rozwiązania
Źródło
Marketing w Praktyce, 2004, nr 8, s. 7-10
Słowa kluczowe
Marketing interaktywny, Reklama
Interactive marketing, Advertising
Abstrakt
Od niedawna popularność zyskuje dział marketingu interaktywnego zwany desktop marketingiem. Jak wskazuje nazwa (desktop - pulpit systemu użytkownika), jest to ogół narzędzi - przede wszystkim aplikacji - które rezydują na pulpicie systemu i towarzyszą użytkownikowi podczas pracy przy komputerze. Przedstawiono przykłady stosowania tego narzędzia reklamy.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu