- Autor
- Minkiewicz Barbara, Sulejewicz Aleksander
- Tytuł
- Liderzy i maruderzy : reklama prasowa szkół wyższych w Polsce
- Źródło
- Nowe Życie Gospodarcze, 2004, nr 24, s. 20-22
- Słowa kluczowe
- Szkolnictwo wyższe, Reklama, Reklama prasowa
Higher education, Advertising, Press advertising - Kraj/Region
- Polska
Poland - Abstrakt
- Podporządkowanie funkcjonowania i rozwoju szkół wyższych wymogom rynku spowodowało uruchomienie działań strategicznych i taktycznych, charakterystycznych dla przedsiębiorstw działających w "zwykłych" gałęziach przemysłu i usług.
- Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu - Cytowane przez
- ISSN
- 1234-5784
- Język
- pol