BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Minkiewicz Barbara, Sulejewicz Aleksander
Tytuł
Liderzy i maruderzy : reklama prasowa szkół wyższych w Polsce
Źródło
Nowe Życie Gospodarcze, 2004, nr 24, s. 20-22
Słowa kluczowe
Reklama prasowa, Szkolnictwo wyższe, Reklama
Press advertising, Higher education, Advertising
Kraj/Region
Polska
Poland
Abstrakt
Podporządkowanie funkcjonowania i rozwoju szkół wyższych wymogom rynku spowodowało uruchomienie działań strategicznych i taktycznych, charakterystycznych dla przedsiębiorstw działających w "zwykłych" gałęziach przemysłu i usług.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1234-5784
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu