BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Szwoch Władysław
Tytuł
Cztery filary wartości przedsiębiorstwa
Źródło
Forbes, 2007, nr 3, s. 28-31
Słowa kluczowe
Zarządzanie przedsiębiorstwem, Wartość przedsiębiorstwa, Wzrost przedsiębiorstwa
Enterprise management, Enterprise value, Enterprise growth
Abstrakt
W artykule zaproponowano, na co należy skupić uwagę, aby zapewnić wzrost wartości firmy. Przedstawiono cztery kluczowe obszary działalności firmy, które kreują wartość firmy: wzrost przychodów, optymalizacja marży, efektywne zarządzanie majątkiem oraz zarządzanie oczekiwaniami.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1733-7291
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu