BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Obejniczak Tomasz, Ankiel-Homa Magdalena
Tytuł
Praktyczne metody pomiaru satysfakcji klientów
Źródło
Marketing w Praktyce, 2004, nr 8, s. 25-29, bibliografia 2 poz.
Słowa kluczowe
Zarządzanie zadowoleniem klientów, Lojalność klientów, Marketing bezpośredni, Badania marketingowe
Customer satisfaction management, Customer loyalty, Direct marketing, Marketing research
Abstrakt
Coraz większa świadomość istnienia zależności pomiędzy satysfakcją klientów a ich lojalnością, która prowadzi do wzrostu zysku przedsiębiorstwa, spowodowała, że zwiększyło się zainteresowanie badaniami satysfakcji konsumentów. Prowadząc systematyczne badania poziomu ich satysfakcji otrzymuje się wiele korzyści. Przedstawiono charakterystykę metod badania satysfakcji pozazakupowej.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. N.Hill, J.Alexander: Pomiar satysfakcj i lojalności klientów, Oficyna Ekonomiczna Kraków 2003.
  2. Marketingowe testowanie produktów, pod red. S. Sudoł, J. Szymczak, M, Haffer, PWE Warszawa 2000.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu