BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Nowakowski Michał, Benicewicz-Miazga Anna
Tytuł
Skuteczne autoprezentacje
Źródło
Marketing w Praktyce, 2004, nr 8, s. 30-32
Słowa kluczowe
Marketing bezpośredni, Sprzedaż bezpośrednia, Komunikowanie marketingowe, Reklama
Direct marketing, Direct sales, Marketing communication, Advertising
Abstrakt
Autoprezentacja na CD-wizytówce jest formą podlegającą w ostatnim czasie intensywnemu rozwojowi. Porównano poszczególne typy prezentacji. Przedstawiono zasady i reguły przygotowania prezentacji, decydyjące o jej skuteczności.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu