BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Grzesiuk Aleksandra
Tytuł
Sprzedawanie ciałem
Źródło
Marketing w Praktyce, 2004, nr 8, s. 33-36, bibliogr. 3 poz.
Słowa kluczowe
Negocjacje handlowe, Komunikowanie w biznesie
Trade negotiations, Business communication
Abstrakt
Umiejętność interpretowania przekazów niewerbalnych to bezcenne narzędzia profesjonalnego sprzedawcy. Oprócz odczytywania takich sygnałów podczas sprzedaży pomocne jest również umiejętne wykorzystanie własnych czynności fizycznych, gestów i pozycji ciała. Sygnały te przekazują zasadniczo trzy rodzaje wiadomości: akceptację, ostrzeżenie lub brak zgody.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. J. Stoner, R. Freeman, D. Gilbert, Kierowanie, PWE, Warszawa 201, s. 509.
  2. Ch. Futrell, Nowoczesne techniki sprzedaży, Oficyna Ekonomiczna, Kraków 2004.
  3. P. Kotler, Marketing. Podręcznik Europejski, PWE, Warszawa 2002, s. 79.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu