BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Gębarowski Marcin
Tytuł
Targi a internet, symbioza czy konkurowanie
Źródło
Marketing w Praktyce, 2004, nr 8, s. 37-39
Słowa kluczowe
Targi, Marketing wystawienniczy, Marketing internetowy, Promocja przedsiębiorstwa, Komunikowanie marketingowe
Fair, Exhibit marketing, e-marketing, Promotion of enterprise, Marketing communication
Abstrakt
W branży wystawienniczej pojawiaja się opinie wskazujące na zagrożenie, jakim może być internet dla marketingowego znaczenia imprez targowych. Niektórzy uważają, że może pełnić wobec nich rolę konkurencyjną. Porównano najważniejsze cechy internetu oraz imprez targowych. Wnioskiem tych analiz jest stwierdzenie, że te narzędzia komunikacji znacznie różnią sie od siebie, ale również uzupełniają się nawzajem. Pełnią one względem siebie funkcje komplementarne.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu