BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Jaślan Marek
Tytuł
Boli głowa od konkurencji
Źródło
Business Week - edycja polska, 2005, nr 3 (167), s. 66-67
Słowa kluczowe
Medycyna, Rynek farmaceutyczny, Apteki, Przemysł farmaceutyczny, Sprzedaż
Medicine, Pharmaceutical market, Pharmacy, Pharmaceutical industry, Sale
Uwagi
Zawiera wykresy: miejsca sprzedaży leków przeciwbólowych na rynku pozaaptecznym (grudzień 2003-listopad 2004); najintensywniej reklamowane leki przeciwbólowe w 2004 roku.
Firma/Organizacja
US Pharmacia
Abstrakt
Sprzedaż leków w aptekach ustabilizowała się zaś poza nimi szybko rośnie. Sprzedaż leków przeciwbólowych w Polsce ciągle rośnie. Konkurencja na polskim rynku środków przeciwbólowych jest duża a o wyborze leku decyduje zazwyczaj "reklama i cena". Najpopularniejsze leki sprzedawane przez amerykańską firmę US Pharmation są silnie wspierane marketingowo.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1642-6770
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu